Subject: C-581/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mari-Liis Kupri - KLIM" <[email-masked]>, "Triin Nymann - KLIM" <[email-masked]>,Eda Pärtel - KLIM <[email-masked]>, "Ave Henberg - KLIM" <[email-masked]>, "Elina Lehestik - KLIM" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 12:17:59 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/401
Kohtuasja number: C-581/26
Vastuse kuup�ev: 10.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: lennujaamatasud; riigi reguleeriva asutuse otsuse vaidlustamine; 
�hus�iduki m�ratase; �igus p��rduda kohtusse
�iguslikud vormid: �rhusi konventsioon; direktiiv 2009/12/E�; EL p�hi�iguste 
harta artikkel 47; m��rus (EL) nr 598/2014; otsus 2005/370/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8917

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium